Home » KSI – Silly (feat. Bugzy Malone) (Free download, 320kbps, Lyrics, M4a, Mp4) » Australia.xemloibaihat.com | Website that provides top lyrics

KSI – Silly (feat. Bugzy Malone) (Free download, 320kbps, Lyrics, M4a, Mp4) » Australia.xemloibaihat.com | Website that provides top lyrics

by Andy Frank

Are you looking for a topic KSI – Silly (feat. Bugzy Malone) (Free download, 320kbps, Lyrics, M4a, Mp4) » Australia.xemloibaihat.com right? If so, then you can watch it right here.

KSI – Silly (feat. Bugzy Malone) (Free download, 320kbps, Lyrics, M4a, Mp4) » Australia.xemloibaihat.com | You can find many of the best lyrics here

KSI – Silly (feat. Bugzy Malone) Download Mp3 

Download Instructions: Please read carefully!!!

To Download MP3, Albums or Movies, please click on the download button below, When next page opens, follow the instructions carefully and then download would be accessed….. Support Us Please!!! 

[Intro: KSI]
Yeah
You already know, man
Always silly with everything I do (hah)
Silly when I gotta (Uh Ah)
Silly when I gotta (Uh Ah)
Silly when I gotta (Uh Ah)
Silly when I gotta (Uh Ah)
Ah, shit (Yea)

[Chorus: KSI]
Silly when I gotta spend it
Silly when I gotta end it (Yuh, yeah)
Silly when they gonna see me (Ayy)
Silly when I get a chi chi
HD and i’m silly
Five figures for the set offs
Six figures for the metal
Seven figures for the rental
My opps ain’t friendly
Knew a couple wanna get me
Keep it poppin’ like a 64 while sipped up on Tetley (tea)
Can’t еver forget me (no way)
Shе liking it gently (uh huh)
She liking it plenty
Mad

READ  Lyrics: Reekado Banks - Like ft. Tiwa Savage & Fiokee Lyrics | 9jabaze | The site that provides the most complete music chords

[Verse 1: KSI]
I’m silly with many cause I got the woo
Ric Flair, I’m in love with the zoo
This bitch wanna hop on a new (wanna hop on a new, she do)
New city, I’m in love with the view
No pity when I fuck up a fool
Too drippy like I got it from Q (007 shit)
Looking like a PT with an ET
Coming through with a badness
Come back with a (ah shit, a madness)
My kingdom make all of them rich
She a baller when dribbling
Moving so messy when she on the pitch, god damn

[Chorus: KSI]
Silly when I gotta spend it
Silly when I gotta end it (Yuh, yeah)
Silly when they gonna see me (Ayy)
Silly when I get a chi chi
HD and i’m silly
Five figures for the set offs
Six figures for the metal
Seven figures for the rental
My opps ain’t friendly (No, no)
Knew a couple wanna get me
Keep it poppin’ like a 64 while sipped up on Tetley (tea)
Can’t ever forget me (no way)
She liking it gently (uh huh)
She liking it plenty
Mad

[Verse 2: Bugzy Malone]
Yo K, can we fuck up this ting
I don’t think you’re a YouTuber and I’m a grime artist
Like we don’t get these big cheques in
That’s disrespect man are businessmen
It was Seven figures for the crib, Six figures for the Wraith
Five figures for the jewels, Four niggas in the whip
Free the niggas in the can
Too silly with the creps
One minute let me check, who the fuck is in my leauge?
I took a five minute break last year and I swear to God the game was on its knees
Give a fuck about my opps
I bounce back, they take a loss
Blue Louis with the brown leather
Looking silly in the box

[Chorus: KSI]
Silly when I gotta spend it
Silly when I gotta end it (Yuh, yeah)
Silly when they gonna see me (Ayy)
Silly when I get a chi chi
HD and I’m silly
Five figures for the set offs
Six figures for the metal
Seven figures for the rental
My opps ain’t friendly
Knew a couple wanna get me
Keep it poppin’ like a 64 while sipped up on Tetley (tea)
Can’t ever forget me (no way)
She liking it gently (uh huh)
She liking it plenty
Mad

READ  DOWNLOAD [MP3 + LYRICS] Fousheé Ft. Lil Yachty – Clap For Him (Free download, 320kbps, Lyrics, M4a, Mp4) » Australia.xemloibaihat.com | Website that provides top lyrics


DOWNLOAD MP3

You can find more useful information here: Australia.xemloibaihat.com/lyric

KSI – Silly (feat. Bugzy Malone) (Free download, 320kbps, Lyrics, M4a, Mp4) » Australia.xemloibaihat.com And searches related to this topic

#KSI #Silly #feat #Bugzy #Malone #Free #download #320kbps #Lyrics #M4a #Mp4 #Australia.xemloibaihat.com

KSI – Silly (feat. Bugzy Malone) (Free download, 320kbps, Lyrics, M4a, Mp4) » Australia.xemloibaihat.com

>>See more useful information provided by us here: Australia.xemloibaihat.com.

Review the information related to the topic KSI – Silly (feat. Bugzy Malone) (Free download, 320kbps, Lyrics, M4a, Mp4) » Australia.xemloibaihat.com again

KSI – Silly (feat. Bugzy Malone) Download Mp3 

Download Instructions: Please read carefully!!!

To Download MP3, Albums or Movies, please click on the download button below, When next page opens, follow the instructions carefully and then download would be accessed….. Support Us Please!!! 

[Intro: KSI]
Yeah
You already know, man
Always silly with everything I do (hah)
Silly when I gotta (Uh Ah)
Silly when I gotta (Uh Ah)
Silly when I gotta (Uh Ah)
Silly when I gotta (Uh Ah)
Ah, shit (Yea)

[Chorus: KSI]
Silly when I gotta spend it
Silly when I gotta end it (Yuh, yeah)
Silly when they gonna see me (Ayy)
Silly when I get a chi chi
HD and i’m silly
Five figures for the set offs
Six figures for the metal
Seven figures for the rental
My opps ain’t friendly
Knew a couple wanna get me
Keep it poppin’ like a 64 while sipped up on Tetley (tea)
Can’t еver forget me (no way)
Shе liking it gently (uh huh)
She liking it plenty
Mad

[Verse 1: KSI]
I’m silly with many cause I got the woo
Ric Flair, I’m in love with the zoo
This bitch wanna hop on a new (wanna hop on a new, she do)
New city, I’m in love with the view
No pity when I fuck up a fool
Too drippy like I got it from Q (007 shit)
Looking like a PT with an ET
Coming through with a badness
Come back with a (ah shit, a madness)
My kingdom make all of them rich
She a baller when dribbling
Moving so messy when she on the pitch, god damn

READ  Une Vie Lyrics :: Booba | The site that provides the most complete music chords

[Chorus: KSI]
Silly when I gotta spend it
Silly when I gotta end it (Yuh, yeah)
Silly when they gonna see me (Ayy)
Silly when I get a chi chi
HD and i’m silly
Five figures for the set offs
Six figures for the metal
Seven figures for the rental
My opps ain’t friendly (No, no)
Knew a couple wanna get me
Keep it poppin’ like a 64 while sipped up on Tetley (tea)
Can’t ever forget me (no way)
She liking it gently (uh huh)
She liking it plenty
Mad

[Verse 2: Bugzy Malone]
Yo K, can we fuck up this ting
I don’t think you’re a YouTuber and I’m a grime artist
Like we don’t get these big cheques in
That’s disrespect man are businessmen
It was Seven figures for the crib, Six figures for the Wraith
Five figures for the jewels, Four niggas in the whip
Free the niggas in the can
Too silly with the creps
One minute let me check, who the fuck is in my leauge?
I took a five minute break last year and I swear to God the game was on its knees
Give a fuck about my opps
I bounce back, they take a loss
Blue Louis with the brown leather
Looking silly in the box

[Chorus: KSI]
Silly when I gotta spend it
Silly when I gotta end it (Yuh, yeah)
Silly when they gonna see me (Ayy)
Silly when I get a chi chi
HD and I’m silly
Five figures for the set offs
Six figures for the metal
Seven figures for the rental
My opps ain’t friendly
Knew a couple wanna get me
Keep it poppin’ like a 64 while sipped up on Tetley (tea)
Can’t ever forget me (no way)
She liking it gently (uh huh)
She liking it plenty
Mad


DOWNLOAD MP3

Thank you very much for your interest in our article. We hope this information is of great value to you.

You may also like

Leave a Comment