Home » Tori Helene – Lover boy Lyrics | Website that provides top lyrics

Tori Helene – Lover boy Lyrics | Website that provides top lyrics

Are you looking for a topic Tori Helene – Lover boy Lyrics right? If so, then you can watch it right here.

Tori Helene – Lover boy Lyrics | You can find many of the best lyrics here

Verse:
Handsome eyes, drawn into me
Heard some things about you
But I like what I see
I don’t fall in love but never say never
Feelings getting deep, the more time we spend together
Yeah yeah

This gonna be kinda hard for me baby
Yeah this gonna be kinda hard for me baby
Wish it could be easy to be a savage
But i’m just a nice girl with some baggage

Pre chorus:
Maybe we should just fold, hang it up
Know you got some other hoes linеd up
You say you’re not on games, you had enough
But you should know that I’m onto you

Chorus:
I can see right through you baby
Lovеr boy, you gonna take my heart away
Just a pawn In this game you playing
Lover boy, you gonna take my heart away

Hey hey hey what you doing to me?
Hey hey hey why you playing with me?
Hey hey hey what you doing to me?
Hey hey hey why you playing with me?

Verse:
Do what you say so I can see how you coming
When I trip at times, I don’t wanna see you running
Make me believe, don’t deceive me
Don’t get yourself caught up
Cause I will leave

See also  DOWNLOAD [MP3 + LYRICS] Lana Del Rey – Wildflower Wildfire (Free download, 320kbps, Lyrics, M4a, Mp4) » Australia.xemloibaihat.com | Website that provides top lyrics

This gonna be kinda hard for me baby
Yeah this gonna be kinda hard for me baby
Wish it could be easy to be a savage
But i’m just a nice girl with some baggage

Pre chorus:
Maybe we should just fold, hang it up
Know you got some other hoes lined up
You say you’re not on games, you had enough
But you should know that I’m onto you
Ohhh

Chorus:
I can see right through you baby
Lover boy, you gonna take my heart away
Just a pawn In this game you playing
Lover boy, you gonna take my heart away
Hey hey hey what you doing to me?
Hey hey hey why you playing with me?
Hey hey hey what you doing to me?
Hey hey hey why you playing with me?

Santino:
Girl Why you playing hard to get?
That just made me hard as shit
She know i’m a lover boy
I love em and then I leave em quick
That just make her want me more
Now we in this predicament
She worried about my player ways

I call em quick, i’m falling quick
I’m a take it there
[?} True lovers fair
Every time the girl come around
I try to play it cool like a refrigerator
She know about my situation
Still, we get along
That’s why I pick up when she call me
Every time she hit my phone yeah yeah [hello
Please don’t take this wrong yeah yeah
I’m just tryna get you home yeah yeah
I ain’t talking for the night
I’m just tryna make you wife
I’m just tryna treat you right yeah yeah

See also  Candy Paint Lyrics :: Post Malone | The site that provides the most complete music chords

You can find more useful information here: See more here

Tori Helene – Lover boy Lyrics And searches related to this topic

#Tori #Helene #Lover #boy #Lyrics

Tori Helene – Lover boy Lyrics

>>See more useful information provided by us here: More info here.

Review the information related to the topic Tori Helene – Lover boy Lyrics again

Verse:
Handsome eyes, drawn into me
Heard some things about you
But I like what I see
I don’t fall in love but never say never
Feelings getting deep, the more time we spend together
Yeah yeah

This gonna be kinda hard for me baby
Yeah this gonna be kinda hard for me baby
Wish it could be easy to be a savage
But i’m just a nice girl with some baggage

Pre chorus:
Maybe we should just fold, hang it up
Know you got some other hoes linеd up
You say you’re not on games, you had enough
But you should know that I’m onto you

Chorus:
I can see right through you baby
Lovеr boy, you gonna take my heart away
Just a pawn In this game you playing
Lover boy, you gonna take my heart away

Hey hey hey what you doing to me?
Hey hey hey why you playing with me?
Hey hey hey what you doing to me?
Hey hey hey why you playing with me?

Verse:
Do what you say so I can see how you coming
When I trip at times, I don’t wanna see you running
Make me believe, don’t deceive me
Don’t get yourself caught up
Cause I will leave

This gonna be kinda hard for me baby
Yeah this gonna be kinda hard for me baby
Wish it could be easy to be a savage
But i’m just a nice girl with some baggage

See also  Que Tienes Tu Lyrics :: Dvicio | The site that provides the most complete music chords

Pre chorus:
Maybe we should just fold, hang it up
Know you got some other hoes lined up
You say you’re not on games, you had enough
But you should know that I’m onto you
Ohhh

Chorus:
I can see right through you baby
Lover boy, you gonna take my heart away
Just a pawn In this game you playing
Lover boy, you gonna take my heart away
Hey hey hey what you doing to me?
Hey hey hey why you playing with me?
Hey hey hey what you doing to me?
Hey hey hey why you playing with me?

Santino:
Girl Why you playing hard to get?
That just made me hard as shit
She know i’m a lover boy
I love em and then I leave em quick
That just make her want me more
Now we in this predicament
She worried about my player ways

I call em quick, i’m falling quick
I’m a take it there
[?} True lovers fair
Every time the girl come around
I try to play it cool like a refrigerator
She know about my situation
Still, we get along
That’s why I pick up when she call me
Every time she hit my phone yeah yeah [hello
Please don’t take this wrong yeah yeah
I’m just tryna get you home yeah yeah
I ain’t talking for the night
I’m just tryna make you wife
I’m just tryna treat you right yeah yeah

Thank you very much for your interest in our article. We hope this information is of great value to you.

Leave a Reply

Your email address will not be published.